Vysoce výkonný plně syntetický low-friction motorový olej vhodný pro sportovní a závodní aplikace. Sestaven z plně syntetických základových olejů s použitím polyalfaolefinů (PAO) a vícenásobných esterů (3 estery) a optimálního množství ZDDP. Aditivován nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí a pro zvýšení výkonu motoru - nyní s vylepšeným složením oproti původní CFS NT verzi. Aplikace: Pro použití v závodních nebo upravených a výkonných sériových motorech, kde je požadována... Celý popis
Koupit za 590 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Motorový olej Millers Oils CFS NanoDrive NT+ 10W-50, 1L
Doprava:
49 Kč
Skladem
590 Kč
Koupit za 590 Kč
Millers Oils CFS 10w50 NT+ Balení: 1l 5024081796411
Doprava:
39 Kč
Skladem
650 Kč
Koupit za 650 Kč
MILLERS OILS CFS 10W50 NT+ plně syntetický, 1 l (MI79641) MILLERS OILS CFS 10W50 NT+ plně syntetický, 1 l (MI79641)
Doprava:
99 Kč
Skladem
588 Kč
Koupit za 588 Kč
Millers Oils CFS 10W-50 NT+ 1l
Doprava:
49 Kč
Skladem
650 Kč
Koupit za 650 Kč
Závodní plně syntetický motorový olej Millers Oils NANODRIVE - CFS 10W-50 NT+ 1l
Doprava:
95 Kč
702 Kč
Koupit za 702 Kč
Popis
Vysoce výkonný plně syntetický low-friction motorový olej vhodný pro sportovní a závodní aplikace. Sestaven z plně syntetických základových olejů s použitím polyalfaolefinů (PAO) a vícenásobných esterů (3 estery) a optimálního množství ZDDP. Aditivován nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí a pro zvýšení výkonu motoru - nyní s vylepšeným složením oproti původní CFS NT verzi.
Aplikace:
Pro použití v závodních nebo upravených a výkonných sériových motorech, kde je požadována maximální ochrana agregátu při velkých výkonech za ultra nízkého tření s minimálními ztrátami výkonu.
Vhodný pro všechny atmosférické nebo přeplňované motory, zejména s objemem 2.0l a vyšším, používané na okruzích, v rally, závodech do vrchu apod.
Rovněž vhodný pro běžnou sportovní jízdu v civilních automobilech a při track-days.
Uživatelské výhody:
Tření sníženo o dalších 15 % a opotřebení součástí o 17 % oproti původní verzi CFS NT.
Díky použitým polyalfaolefinům (PAO) a 3-esterovým základovým olejům je minimalizováno množství použitých polymerů, díky čemuž je mazací film více odolný vůči střihu a ztrátě viskozity, zejména v nejnamáhavějších místech agregátu.
3-esterová složka výrazně zlepšuje mazací schopnosti, přispívá ke snížení třecích sil a celkovému vylepšení výkonu lubrikantu.
Vynikající čerpatelnost oleje pro ochranu motoru při studených startech.
Excelentní teplotní stabilita – minimální odparnost oleje ve vysokých teplotách – a oxidační odolnost oleje.
Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
Aditivace nanočásticemi poskytuje:
Výrazné snížení tření.
Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžovaného agregátu.
Nižší produkci tepla.
Vyšší výkon a kroutící moment.
Vyšší spolehlivost motoru.
Vylepšenou energetickou účinnost.
Výkonový profil:
Pro sportovní styl jízdy v běžném provozu a při track days v agregátech, kde je originálně doporučován olej 5w40 nebo 10w40.
Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A3/B4.
Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125 °C, krátkodobě i 150 °C.
Charakteristika:
SAE viskozita: 10w50
Hustota při 15°C: 0.873
Kinematická viskozita při 100°C: 17.1cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 106.0cSt
Viskozitní index: 177
Bod skápnutí: - 42 °C
Bod vzplanutí: 210 °C
Viskozita při studeném startu - 25 °C (CCS): 7, 000cP
HTHS: 4.87 mPa.s
TBN: 10.0 mg KOH/gm
Aplikace:
Pro použití v závodních nebo upravených a výkonných sériových motorech, kde je požadována maximální ochrana agregátu při velkých výkonech za ultra nízkého tření s minimálními ztrátami výkonu.
Vhodný pro všechny atmosférické nebo přeplňované motory, zejména s objemem 2.0l a vyšším, používané na okruzích, v rally, závodech do vrchu apod.
Rovněž vhodný pro běžnou sportovní jízdu v civilních automobilech a při track-days.
Uživatelské výhody:
Tření sníženo o dalších 15 % a opotřebení součástí o 17 % oproti původní verzi CFS NT.
Díky použitým polyalfaolefinům (PAO) a 3-esterovým základovým olejům je minimalizováno množství použitých polymerů, díky čemuž je mazací film více odolný vůči střihu a ztrátě viskozity, zejména v nejnamáhavějších místech agregátu.
3-esterová složka výrazně zlepšuje mazací schopnosti, přispívá ke snížení třecích sil a celkovému vylepšení výkonu lubrikantu.
Vynikající čerpatelnost oleje pro ochranu motoru při studených startech.
Excelentní teplotní stabilita – minimální odparnost oleje ve vysokých teplotách – a oxidační odolnost oleje.
Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
Aditivace nanočásticemi poskytuje:
Výrazné snížení tření.
Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžovaného agregátu.
Nižší produkci tepla.
Vyšší výkon a kroutící moment.
Vyšší spolehlivost motoru.
Vylepšenou energetickou účinnost.
Výkonový profil:
Pro sportovní styl jízdy v běžném provozu a při track days v agregátech, kde je originálně doporučován olej 5w40 nebo 10w40.
Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A3/B4.
Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125 °C, krátkodobě i 150 °C.
Charakteristika:
SAE viskozita: 10w50
Hustota při 15°C: 0.873
Kinematická viskozita při 100°C: 17.1cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 106.0cSt
Viskozitní index: 177
Bod skápnutí: - 42 °C
Bod vzplanutí: 210 °C
Viskozita při studeném startu - 25 °C (CCS): 7, 000cP
HTHS: 4.87 mPa.s
TBN: 10.0 mg KOH/gm
Parametry
Výrobce | Millers Oils |
Objem | 1 l |
Viskozita | 10W-50 |
Složení | syntetické |
Použití | automobilové |
Typ motoru | čtyřtaktní |