Popis Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne. Vlastnosti „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací... Celý popis
Koupit za 117 086 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Specialized Silniční kola Tarmac SL7 COMP 2023 - 56 cm
Doprava:
zdarma
Skladem
117 086 Kč
Koupit za 117 086 Kč
Kolo Specialized Tarmac SL7 Comp tltnt/blk/ltsil 54 2023
Doprava:
zdarma
Skladem
116 000 Kč
Koupit za 116 000 Kč
Silniční kolo SPECIALIZED Tarmac SL7 Comp Satin Metallic Deep Lake/Purple Orchid 2023 56
Doprava:
zdarma
Skladem
109 000 Kč
Koupit za 109 000 Kč
Silniční kolo Specialized Tarmac SL7 Comp 2023 Velikost kola: 54, Barva kola: Satin Metallic Deep Lake/Purple Orchid, Modelový rok: 2023 Satin Metallic Deep Lake/Purple Orchid
Doprava:
zdarma
Skladem
104 000 Kč
Koupit za 104 000 Kč
Popis
Popis
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.
Vlastnosti
„Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
Rozměry
Položka \ Varianta44495254565861
Stack
491
504
517
534
555
581
602
Reach
369
378
383
387
398
405
411
Head Tube Length
93
102
113
131
151
178
198
Head Tube Angle
70.5
71.75
72.5
73
73.5
73.5
74
BB Height
266
266
266
268
268
268
268
BB Drop
74
74
74
72
72
72
72
Trail
71
63
58
58
55
55
52
Fork Length, Full
366
366
366
366
366
366
366
Fork Rake/Offset
47
47
47
44
44
44
44
Front Center
572
574
577
579
592
606
613
Chainstay Length
410
410
410
410
410
410
410
Wheelbase
970
973
975
978
991
1006
1013
Top Tube Length (Horizontal)
496
509
531
541
563
577
595
Bike Standover Height
723
735
746
768
786
808
834
Seat Tube Length
435
447
458
475
496
517
547
Seat Tube Angle
75.5
75.5
74
74
73.5
73.5
73
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.
Vlastnosti
„Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
Rozměry
Položka \ Varianta44495254565861
Stack
491
504
517
534
555
581
602
Reach
369
378
383
387
398
405
411
Head Tube Length
93
102
113
131
151
178
198
Head Tube Angle
70.5
71.75
72.5
73
73.5
73.5
74
BB Height
266
266
266
268
268
268
268
BB Drop
74
74
74
72
72
72
72
Trail
71
63
58
58
55
55
52
Fork Length, Full
366
366
366
366
366
366
366
Fork Rake/Offset
47
47
47
44
44
44
44
Front Center
572
574
577
579
592
606
613
Chainstay Length
410
410
410
410
410
410
410
Wheelbase
970
973
975
978
991
1006
1013
Top Tube Length (Horizontal)
496
509
531
541
563
577
595
Bike Standover Height
723
735
746
768
786
808
834
Seat Tube Length
435
447
458
475
496
517
547
Seat Tube Angle
75.5
75.5
74
74
73.5
73.5
73
Parametry
Výrobce | Specialized |
Hmotnost | 12 kg |
Typ | silniční |
Přední vidlice | FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
Materiál rámu | karbonové |
Odpružení | pevná |
Kotoučové brzdy | ano |
Určení | unisex |
Modelový rok | 2023 |
Počet převodů | 2 x 12 |
Uzamykání vidlice | ne |
Teleskopická sedlovka | ne |
S přídavnými kolečky | ne |
S košíkem | ne |
Řadící páčky | ŘADÍCÍ PÁČKY SRAM Rival eTap AXS |
Brzdy | SRAM Rival, hydraulic disc |
Řetěz | SRAM Rival 12-speed |
Kazeta | SRAM Rival, 12-speed, 10-36t |
Kliky | STŘEDOVÉ SLOŽENÍ SRAM Rival |
Přehazovačka | SRAM Rival eTap AXS, 12-speed |
Představec | Tarmac integrated stem, 6-degree |
Řidítka | Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp |
Sedlo | Body Geometry Power Sport, steel rails |
Sedlovka | 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset |