Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Specialized Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne. S novou sadou Shimano 105 Di2 12s přinášíme elektronické řazení pro širokou veřejnost, a to spolu s rychlými pneumatikami Turbo Pro 700x26mm, nový Tarmac nabízí nálož výkonu za dostupnou cenu. - Zatímco... Celý popis
Koupit za 116 000 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Specialized Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.
S novou sadou Shimano 105 Di2 12s přinášíme elektronické řazení pro širokou veřejnost, a to spolu s rychlými pneumatikami Turbo Pro 700x26mm, nový Tarmac nabízí nálož výkonu za dostupnou cenu.
- Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
- Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
- Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
Technické specifikace
Cockpit
SeatPost
2021 Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Saddle
Body Geometry Power Sport, steel rails
Handlebars
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Tape
Supacaz Super Sticky Kush
Stem
Tarmac integrated stem, 6-degree
Seat Binder
Tarmac integrated wedge
Drivetrain
Chainrings
52/36T
Shift Levers
Shimano 105 Di2 R7170, 12-speed
Cassette
Shimano 105, 12-speed, 11-34t
Crankset
Shimano 105, 12-speed
Rear Derailleur
Shimano 105 Di2
Front Derailleur
Shimano 105 Di2, Braze-on
Chain
Shimano SLX M7100, 12-speed w/ quick link
Bottom Bracket
Shimano Threaded BSA BB
Wheels & Tires
Front Wheel
DT R470 Disc
Rear Wheel
DT R470 Disc
Inner Tubes
Presta Valve Standard, 48mm valves
Front Tire
Turbo Pro, 700x26
Rear Tire
Turbo Pro, 700x26
SUSPENSION
Fork
FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Frameset
Frame
Tarmac SL7 FACT 9r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Brakes
Front Brake
Shimano 105, Hydraulic disc
Rear Brake
Shimano 105, Hydraulic disc
Weight
Weight Size
56
Weight
8.10kg (17 lb, 13.7 oz)
*Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
Geometrie
44
49
52
54
56
58
61
Délka klik
165mm
165mm
170mm
172.5mm
172.5mm
175mm
175mm
Šířka řídítek
360mm
380mm
400mm
420mm
420mm
440mm
440mm
Délka představce
70mm
80mm
90mm
100mm
100mm
110mm
110mm
Šířka sedla
155mm
155mm
155mm
143mm
143mm
143mm
143mm
Délka sedlovky
300mm
300mm
300mm
380mm
380mm
380mm
380mm
Rám - stack
491mm
504mm
517mm
534mm
555mm
581mm
602mm
Rám - dosah
369mm
378mm
383mm
387mm
398mm
405mm
411mm
Stack to Stem
509mm
522mm
535mm
552mm
573mm
599mm
620mm
Reach to Stem
363mm
372mm
377mm
381mm
393mm
400mm
406mm
Délka hlavové trubky
93mm
102mm
113mm
131mm
151mm
178mm
198mm
Úhel hlavové trubky
70.5°
71.75°
72.5°
73°
73.5°
73.5°
74°
Výška středového složení
266mm
266mm
266mm
268mm
268mm
268mm
268mm
BB Drop
74mm
74mm
74mm
72mm
72mm
72mm
72mm
Stopa kola (27,5 střed)
71mm
63mm
58mm
58mm
55mm
55mm
52mm
Délka celé vidlice
366mm
366mm
366mm
366mm
366mm
366mm
366mm
Vyosení vidlice (offset)
47mm
47mm
47mm
44mm
44mm
44mm
44mm
Vzdálenost přední osa – středové složení
572mm
574mm
577mm
579mm
592mm
606mm
613mm
Délka řetězové vzpěry
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
Rozvor
970mm
973mm
975mm
978mm
991mm
1006mm
1013mm
Délka horní trubky, horizontální
496mm
509mm
531mm
541mm
563mm
577mm
595mm
Výška rámu v rozkroku
723mm
735mm
746mm
768mm
786mm
808mm
834mm
Délka sedlové trubky
435mm
447mm
458mm
475mm
496mm
517mm
547mm
Úhel sedlové trubky
75.5°
75.5°
74°
74°
73.5°
73.5°
73°
S novou sadou Shimano 105 Di2 12s přinášíme elektronické řazení pro širokou veřejnost, a to spolu s rychlými pneumatikami Turbo Pro 700x26mm, nový Tarmac nabízí nálož výkonu za dostupnou cenu.
- Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
- Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
- Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
Technické specifikace
Cockpit
SeatPost
2021 Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Saddle
Body Geometry Power Sport, steel rails
Handlebars
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Tape
Supacaz Super Sticky Kush
Stem
Tarmac integrated stem, 6-degree
Seat Binder
Tarmac integrated wedge
Drivetrain
Chainrings
52/36T
Shift Levers
Shimano 105 Di2 R7170, 12-speed
Cassette
Shimano 105, 12-speed, 11-34t
Crankset
Shimano 105, 12-speed
Rear Derailleur
Shimano 105 Di2
Front Derailleur
Shimano 105 Di2, Braze-on
Chain
Shimano SLX M7100, 12-speed w/ quick link
Bottom Bracket
Shimano Threaded BSA BB
Wheels & Tires
Front Wheel
DT R470 Disc
Rear Wheel
DT R470 Disc
Inner Tubes
Presta Valve Standard, 48mm valves
Front Tire
Turbo Pro, 700x26
Rear Tire
Turbo Pro, 700x26
SUSPENSION
Fork
FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Frameset
Frame
Tarmac SL7 FACT 9r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Brakes
Front Brake
Shimano 105, Hydraulic disc
Rear Brake
Shimano 105, Hydraulic disc
Weight
Weight Size
56
Weight
8.10kg (17 lb, 13.7 oz)
*Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
Geometrie
44
49
52
54
56
58
61
Délka klik
165mm
165mm
170mm
172.5mm
172.5mm
175mm
175mm
Šířka řídítek
360mm
380mm
400mm
420mm
420mm
440mm
440mm
Délka představce
70mm
80mm
90mm
100mm
100mm
110mm
110mm
Šířka sedla
155mm
155mm
155mm
143mm
143mm
143mm
143mm
Délka sedlovky
300mm
300mm
300mm
380mm
380mm
380mm
380mm
Rám - stack
491mm
504mm
517mm
534mm
555mm
581mm
602mm
Rám - dosah
369mm
378mm
383mm
387mm
398mm
405mm
411mm
Stack to Stem
509mm
522mm
535mm
552mm
573mm
599mm
620mm
Reach to Stem
363mm
372mm
377mm
381mm
393mm
400mm
406mm
Délka hlavové trubky
93mm
102mm
113mm
131mm
151mm
178mm
198mm
Úhel hlavové trubky
70.5°
71.75°
72.5°
73°
73.5°
73.5°
74°
Výška středového složení
266mm
266mm
266mm
268mm
268mm
268mm
268mm
BB Drop
74mm
74mm
74mm
72mm
72mm
72mm
72mm
Stopa kola (27,5 střed)
71mm
63mm
58mm
58mm
55mm
55mm
52mm
Délka celé vidlice
366mm
366mm
366mm
366mm
366mm
366mm
366mm
Vyosení vidlice (offset)
47mm
47mm
47mm
44mm
44mm
44mm
44mm
Vzdálenost přední osa – středové složení
572mm
574mm
577mm
579mm
592mm
606mm
613mm
Délka řetězové vzpěry
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
Rozvor
970mm
973mm
975mm
978mm
991mm
1006mm
1013mm
Délka horní trubky, horizontální
496mm
509mm
531mm
541mm
563mm
577mm
595mm
Výška rámu v rozkroku
723mm
735mm
746mm
768mm
786mm
808mm
834mm
Délka sedlové trubky
435mm
447mm
458mm
475mm
496mm
517mm
547mm
Úhel sedlové trubky
75.5°
75.5°
74°
74°
73.5°
73.5°
73°
Parametry
Výrobce | Specialized |
Typ | silniční |
Modelový rok | 2024 |