Popis Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne. Vlastnosti „Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací... Celý popis

Koupit za 116 000 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Popis
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.
Vlastnosti

„Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.

Rozměry

Položka \ Varianta44495254565861

Stack
491
504
517
534
555
581
602

Reach
369
378
383
387
398
405
411

Head Tube Length
93
102
113
131
151
178
198

Head Tube Angle
70.5
71.75
72.5
73
73.5
73.5
74

BB Height
266
266
266
268
268
268
268

BB Drop
74
74
74
72
72
72
72

Trail
71
63
58
58
55
55
52

Fork Length, Full
366
366
366
366
366
366
366

Fork Rake/Offset
47
47
47
44
44
44
44

Front Center
572
574
577
579
592
606
613

Chainstay Length
410
410
410
410
410
410
410

Wheelbase
970
973
975
978
991
1006
1013

Top Tube Length (Horizontal)
496
509
531
541
563
577
595

Bike Standover Height
723
735
746
768
786
808
834

Seat Tube Length
435
447
458
475
496
517
547

Seat Tube Angle
75.5
75.5
74
74
73.5
73.5
73
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Specialized
Hmotnost 12 kg
Typ silniční
Přední vidlice FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Materiál rámu karbonové
Odpružení pevná
Kotoučové brzdy ano
Určení unisex
Modelový rok 2023
Počet převodů 2 x 12
Uzamykání vidlice ne
Teleskopická sedlovka ne
S přídavnými kolečky ne
S košíkem ne
Řadící páčky ŘADÍCÍ PÁČKY SRAM Rival eTap AXS
Brzdy SRAM Rival, hydraulic disc
Řetěz SRAM Rival 12-speed
Kazeta SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
Kliky STŘEDOVÉ SLOŽENÍ SRAM Rival
Přehazovačka SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
Představec Tarmac integrated stem, 6-degree
Řidítka Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Sedlo Body Geometry Power Sport, steel rails
Sedlovka 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty