Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Specialized Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.   S novou sadou Shimano 105 Di2 12s přinášíme elektronické řazení pro širokou veřejnost, a to spolu s rychlými pneumatikami Turbo Pro 700x26mm, nový Tarmac nabízí nálož výkonu za dostupnou cenu.   - Zatímco... Celý popis

Koupit za 116 000 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Specialized Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.
 

S novou sadou Shimano 105 Di2 12s přinášíme elektronické řazení pro širokou veřejnost, a to spolu s rychlými pneumatikami Turbo Pro 700x26mm, nový Tarmac nabízí nálož výkonu za dostupnou cenu.

 

- Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.

- Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.

- Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.

Technické specifikace
 

Cockpit

SeatPost

2021 Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset

Saddle

Body Geometry Power Sport, steel rails

Handlebars

Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp

Tape

Supacaz Super Sticky Kush

Stem

Tarmac integrated stem, 6-degree

Seat Binder

Tarmac integrated wedge

Drivetrain

Chainrings

52/36T

Shift Levers

Shimano 105 Di2 R7170, 12-speed

Cassette

Shimano 105, 12-speed, 11-34t

Crankset

Shimano 105, 12-speed

Rear Derailleur

Shimano 105 Di2

Front Derailleur

Shimano 105 Di2, Braze-on

Chain

Shimano SLX M7100, 12-speed w/ quick link

Bottom Bracket

Shimano Threaded BSA BB

Wheels & Tires

Front Wheel

DT R470 Disc

Rear Wheel

DT R470 Disc

Inner Tubes

Presta Valve Standard, 48mm valves

Front Tire

Turbo Pro, 700x26

Rear Tire

Turbo Pro, 700x26

SUSPENSION

Fork

FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

Frameset

Frame

Tarmac SL7 FACT 9r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

Brakes

Front Brake

Shimano 105, Hydraulic disc

Rear Brake

Shimano 105, Hydraulic disc

Weight

Weight Size

56

Weight

8.10kg (17 lb, 13.7 oz)

*Hmotnosti jsou založeny na výrobě natřených rámu, jak je znázorněno na obrázku. Skutečné hmotnosti se budou lišit v závislosti na barevném provedení, velikosti rámu a variaci komponent. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.

Geometrie
 

44
49
52
54
56
58
61

Délka klik
165mm
165mm
170mm
172.5mm
172.5mm
175mm
175mm

Šířka řídítek
360mm
380mm
400mm
420mm
420mm
440mm
440mm

Délka představce
70mm
80mm
90mm
100mm
100mm
110mm
110mm

Šířka sedla
155mm
155mm
155mm
143mm
143mm
143mm
143mm

Délka sedlovky
300mm
300mm
300mm
380mm
380mm
380mm
380mm

Rám - stack
491mm
504mm
517mm
534mm
555mm
581mm
602mm

Rám - dosah
369mm
378mm
383mm
387mm
398mm
405mm
411mm

Stack to Stem
509mm
522mm
535mm
552mm
573mm
599mm
620mm

Reach to Stem
363mm
372mm
377mm
381mm
393mm
400mm
406mm

Délka hlavové trubky
93mm
102mm
113mm
131mm
151mm
178mm
198mm

Úhel hlavové trubky
70.5°
71.75°
72.5°
73°
73.5°
73.5°
74°

Výška středového složení
266mm
266mm
266mm
268mm
268mm
268mm
268mm

BB Drop
74mm
74mm
74mm
72mm
72mm
72mm
72mm

Stopa kola (27,5 střed)
71mm
63mm
58mm
58mm
55mm
55mm
52mm

Délka celé vidlice
366mm
366mm
366mm
366mm
366mm
366mm
366mm

Vyosení vidlice (offset)
47mm
47mm
47mm
44mm
44mm
44mm
44mm

Vzdálenost přední osa – středové složení
572mm
574mm
577mm
579mm
592mm
606mm
613mm

Délka řetězové vzpěry
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm
410mm

Rozvor
970mm
973mm
975mm
978mm
991mm
1006mm
1013mm

Délka horní trubky, horizontální
496mm
509mm
531mm
541mm
563mm
577mm
595mm

Výška rámu v rozkroku
723mm
735mm
746mm
768mm
786mm
808mm
834mm

Délka sedlové trubky
435mm
447mm
458mm
475mm
496mm
517mm
547mm

Úhel sedlové trubky
75.5°
75.5°
74°
74°
73.5°
73.5°
73°
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Specialized
Typ silniční
Modelový rok 2024

Podobné produkty